The conference program «New media - new possibilities 2017»

 


09:00 – 10.00

Реєстрація учасників. Вітальна кава

 

 

10:00 – 10:15      

Відкриття конференції.

Катерина М’яснікова, Незалежна асоціація телерадіомовників

Вейн Шарп, Internews

Представник Шведської агенції з міжнародного розвитку


  Нова медіа: аудиторія


10:15 – 11:15

Наші люди всюди: одночасне споживання як основний виклик сучасних медіа
     Які медіа українці споживають одночасно? Звідки і куди перетікає аудиторі. Що потрібно враховувати при таргетуванні контенту?
     Іван Кучеренко, агентство Dievo 

Тренди digital аудиторії.  Як люди користуються інтернетом?
     Олег Карапузов, Студія веб-дизайну Vintage


     11:15 – 11:30


Перерва на каву


 
     Новий медіа контент

11:30 – 13:30

Епоха пост-правди, альтернативних фактів, і кризи довіри
     Якщо ви йдете як раніше, ви не туди йдете. Чому не вийде працювати по старих моделях? Чому змінюються орієнтири? І навіщо вчитися у великих брендів і компаній?
 

Місцеві новини 4.0. Чому вже не можна працювати по-старому
     Як знімати сюжети в епоху digital? Що таке ефективний редакційний план?  Які завдання ставити знімальній групі? Що і як знімати, щоб контент мав охоплення? В чому різниця подачі контенту  в соціальних мережах, на сайті та ТВ? 
     Ростислав Буняк,  Факти ICTV 

Новій вимір. Досвіт медіа успіху без ТВ, радіо та преси
     Як зробити цікавий ресурс та забезпечити його безперебійну роботу? Де брати контент, талановитих редакторів-журналістів, та що потрібно для існування нового-медіа.
 

Facebook-реаліті, скільки лайків потрібно для щастя?
     Як блог про життя став роботою, і в чому секрет успішного проекту без стратегій, дедлайнів і бюджетів? Як розкрутитися в Facebook і через рік влаштовувати фестивалі? Скільки лайків потрібно для щастя?
     Анжела Єременко, BadMama

Контент, якого не має
     Звідки черпати ідеї для охватного контенту? Як подавати? Про що писати, і що знімати, якщо про все вже написано? Що стоїть за популярністю?
     Микола Рогинець, YouTube канал "Пусть смотрят", фестиваль "ВидеоЖара" 

 

 
     13:30 – 14:30


Обід

 



Новий медіа бізнес

14:30 – 16:15

YouTube'ом єдиним. Відеоблогінг - нове медіа
     Як працювати з Youtube і монетизувати відео? У чому секрет популярних відео-блогерів? І чому відеоблог - це інвестиція в репутацію і заділ на майбутнє. YouTube-ри вбивають телебачення, або є джерелом ідей і нових форматів?
     Микола Рогинець, YouTube канал "Пусть смотрят", фестиваль "ВидеоЖара" 



     Телебачення майбутнього вже тут і зараз
     Головні відмінності моделей монетизації в Україні та Світі. Чому в найближчі кілька років сервіси відео за запитом (VOD) і традиційного телебачення майже перестануть відрізнятися? Як ЗМІ можуть співпрацювати з megogo?
     Іван Шестаков, «Megogo.net»


     Майбутнє інтернету – це телебачення!
     То навіщо було останні двадцять років будувати веб?.. Все про тенденції розвитку онлайн ЗМІ. На що доведеться звертати увагу онлайн-медіа в наступному році? Чому постійне вивчення західних практик, та підхід до ЗМІ як до бізнесу – є ключовими моментами виживання? 
     Ольга Кліпкова, 1+1 media

 
     Digital radio
     Кейс найуспішнішого взаємодії радіо + digital. Як використовувати з користю кожен канал зв'язку? Навіщо радіостація інвестувати в нові медіа?
     Євгеній Євтухов, DJFM

 

16:15 – 16:30 

Перерва на каву


16:30 -- 18:00

Навіщо вам сайт? Або як успішно бути в digital без сайту і заробити грошей на його грамотне створення?
     Навіщо традиційним ЗМІ digital з комерційної точки зору? Головні помилки медіа в Web'e? Чому важлива стратегія, і як інвестувати в web правильно? Як вибирати з ким працювати і не витрачати бюджети в порожню? Як робити сайт працює на ваш бізнес
     Остап Буряк, Web production Vintage

 
Дизайн який розвиває ваш бізнес. Красиво чи ніяк
     UI-design навіщо ЗМІ зручні і красиві інтерфейси. Дизайн майбутнього. Навіщо дивувати своїх користувачів. Приклади сайтів які викликають емоції. Як перетворити нудну інформацію в цікаву і захоплюючу. Як знаходити рішення, які розвивають бізнес, а не робити просто красиво.
     Анна Джулій, Web production Vintage


Друковані ЗМІ VS або + цифрові?
     Як нові медіа допомагають друкованій пресі. Де і як шукати спонсорів для digital-проектів? Як інтегрувати digital в офф-лайн спонсорство? Чому ви потрібні спонсорам? Або як вивести digital сегмент друкованих ЗМІ на самоокупність? 


Соціальна мережа ВК - нове медіа. Еволюція соціальних мереж - від спільноти до стрічки новин
     Як змінилася мережа ВК за останні роки? На що варто звернути увагу традиційним ЗМІ? Чому редакції рідко дивують своїх користувачів, і ведуть сторінки нецікаво? Як ЗМІ варто використовувати соціальну мережу ВК? Як зрозуміти свою аудиторію, і чому варто експериментувати?

 

 
   

Our Partners

   

Organizer

Independent Association of radio broadcasters
 

Sponsored by

Detector Media SIDA Usaid Internews Ukraine
   
   

TV partner

ZIK Channel
 

 

 

   
   

Media partners

Медіабізнес Gurt Громадське радіо Sostav.ua Mediasat