«Площадки сладки» або в яких рекламних форматах ЗМІ ще можуть поборотися за бюджети -

«Площадки сладки» або в яких рекламних форматах ЗМІ ще можуть поборотися за бюджети -
21.03.2016
«Площадки сладки» або в яких рекламних форматах ЗМІ ще можуть поборотися за бюджети - розкаже Тамара Бабакова, незалежний медіаексперт, ведуча Радіо Аристократи. "Ринок онлайн-реклами росте і у світі в цілому, і в Україні зокрема. Але чому рекламні гроші течуть в обхід ЗМІ? І чи можуть журналістські проекти протиставити щось пошуковим гігантам, соціальним мережам і високотехнологічним банерним платформам?"

Дата проведення – 25 березня 2016 р.
Місце проведення – готель Radisson Blu Podil (Київ, вул. Братська, 17/19).
Реєстрація за посиланням –goo.gl/forms/5O4TGlf6z6

Організатор VII Міжнародної конференції «Нові медіа – нові можливості» 2016 – Незалежна асоціація телерадіомовників. Захід відбувається у межах Українського медійного проекту «У-Медіа», що здійснює Інтерньюз Нетворк за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), Шведського агентства з міжнародного розвитку  (SIDA). Генеральний партнер конференції – Детектор Медіа.

Назад
   

Наші партнери

   

Організатор

Незалежна Асоціація Радіомовників
 

За підтримки

Детектор Медіа SIDA Usaid Інтерньюз-Україна
   
   

Телевізійний партнер

Канал ZIK
 

 

 

   
   

Інформаційні партнери

Медіабізнес Гурт Громадське радіо Sostav.ua Медіасат