Програма конференції «Нові медіа – нові можливості-2016»


Програма VII конференції "Нові медіа - нові можливості"

09:00 – 10.00

Реєстрація учасників. Вітальна кава

 

 

10:00 – 10:15

Відкриття конференції.

Катерина М’яснікова, Незалежна асоціація телерадіомовників

Вейн Шарп, Internews

Представник Шведської агенції з міжнародного розвитку

 

10:15 – 11:00

What’s New(s) – Медіа 2025

Рене ван Занте,  Фонд розвитку журналістики (Королівство Нідерланди)

                                  

11:00 – 12:20

 

 

 

Нова медіа: аудиторія

Модератор: Катерина М’яснікова

Тенденції медійного споживання в Україні та світі: як змінюється онлайн-поедінка споживача

  • Іван Федоров, New Business Director, AdMixer. 3G ефект: зміни в мобільному трафіку
  • Євген Донде, керівник відділу контент-послуг Vodafone Україна  
  • ІТК

Відповіді-запитання

12:20 – 12:40

Як заробити  на репутації

Олена Дерев'янко, Віце-президент Української Ліги зв’язків з громадськістю, член IPRA, політтехнолог, керуючий партнер агенції PR-Service

12:40 – 13:00

Кава-брейк

 

13:00 – 13:20

Старі та нові медіа: Що таке новини і хто їх робить в 2016 році

Яель Хірш, Sciences Po (Франція)

 

13:20 – 14:20

Обід

 

14:20 – 14:40

Як і коли Україна подолає інтернет-піратство

Галина Петренко, Громадська організація “Детектор медіа”

 

14:40 – 16:00

 

 

Новий медіа контент

Модератор: Павло Новіков

До участі запрошені: 

  • Олена Дуб, журналіст, SMM-редактор «Крим.Реалії» («Радіо Свобода»). "Крим.Реалії: соцмережі vs окупація".
  • Віктор Пузанов, блогер: «Ефект синергії. Site.ua, ІдеалістМедіа, Міншрайк»
  • Ніна Міщенко, екс-заступник шефредактора Форбз, екс-шефредактор Асоціації Рітейлерів України:  «Нішеві ЗМІ – ставка на контент.. Збільшення аудиторії в десятки разів за короткий час»

 

16:00 -- 16:20

Кава-брейк

 

16:20– 17:40

Новий медіа бізнес

Від контенту до монетизації

Модератор:  Катерина  Жук

До участі запрошені:

  • Тамара Бабакова, радіо “Аристократи”: «Площадки сладки». В яких рекламних форматах ЗМІ ще можуть поборотися за бюджети»
  • Наталя Беднарська, Керівник інтернет-проектів, Новий канал: «Кросс-медійні проекти. Виживання традиційних інтернет-ЗМІ в умовах трансформації нових медіа на суспільства в цілому»
  • Дмитро  Ліховий, CEO Digital, PlusOne: «Робота інформагенцій в соціальних мережах: правила та помилки»

 

 

   

Наші партнери

   

Організатор

Незалежна Асоціація Радіомовників
 

За підтримки

Детектор Медіа SIDA Usaid Інтерньюз-Україна
   
   

Телевізійний партнер

Канал ZIK
 

 

 

   
   

Інформаційні партнери

Медіабізнес Гурт Громадське радіо Sostav.ua Медіасат