The conference program «New media - new possibilities 2016»


Програма VII конференції "Нові медіа - нові можливості"

09:00 – 10.00

Реєстрація учасників. Вітальна кава

 

 

10:00 – 10:15

Відкриття конференції.

Катерина М’яснікова, Незалежна асоціація телерадіомовників

Вейн Шарп, Internews

Представник Шведської агенції з міжнародного розвитку

 

10:15 – 11:00

What’s New(s) – Медіа 2025

Рене ван Занте,  Фонд розвитку журналістики (Королівство Нідерланди)

                                  

11:00 – 12:20

 

 

 

Нова медіа: аудиторія

Модератор: Катерина М’яснікова

Тенденції медійного споживання в Україні та світі: як змінюється онлайн-поедінка споживача

  • Іван Федоров, New Business Director, AdMixer. 3G ефект: зміни в мобільному трафіку
  • Євген Донде, керівник відділу контент-послуг Vodafone Україна  
  • ІТК

Відповіді-запитання

12:20 – 12:40

Як заробити  на репутації

Олена Дерев'янко, Віце-президент Української Ліги зв’язків з громадськістю, член IPRA, політтехнолог, керуючий партнер агенції PR-Service

12:40 – 13:00

Кава-брейк

 

13:00 – 13:20

Старі та нові медіа: Що таке новини і хто їх робить в 2016 році

Яель Хірш, Sciences Po (Франція)

 

13:20 – 14:20

Обід

 

14:20 – 14:40

Як і коли Україна подолає інтернет-піратство

Галина Петренко, Громадська організація “Детектор медіа”

 

14:40 – 16:00

 

 

Новий медіа контент

Модератор: Павло Новіков

До участі запрошені: 

  • Олена Дуб, журналіст, SMM-редактор «Крим.Реалії» («Радіо Свобода»): "Крим.Реалії: соцмережі vs окупація".
  • Віктор Пузанов, блогер: «Ефект синергії. Site.ua, ІдеалістМедіа, Міншрайк»
  • Ніна Міщенко, екс-заступник шефредактора Форбз, екс-шефредактор Асоціації Рітейлерів України:  «Нішеві ЗМІ – ставка на контент.. Збільшення аудиторії в десятки разів за короткий час»

 

16:00 -- 16:20

Кава-брейк

 

16:20– 17:40

Новий медіа бізнес

Від контенту до монетизації

Модератор:  Катерина  Жук

До участі запрошені:

  • Тамара Бабакова, радіо “Аристократи”: «Площадки сладки». В яких рекламних форматах ЗМІ ще можуть поборотися за бюджети»
  • Наталя Беднарська, Керівник інтернет-проектів, Новий канал: «Кросс-медійні проекти. Виживання традиційних інтернет-ЗМІ в умовах трансформації нових медіа на суспільства в цілому»
  • Дмитро  Ліховий, CEO Digital, PlusOne: «Робота інформагенцій в соціальних мережах: правила та помилки»

   

Our Partners

   

Organizer

Independent Association of radio broadcasters
 

Sponsored by

Detector Media SIDA Usaid Internews Ukraine
   
   

TV partner

ZIK Channel
 

 

 

   
   

Media partners

Медіабізнес Gurt Громадське радіо Sostav.ua Mediasat