Програма конференції «Нові медіа – нові можливості-2012»

 23 березня 2012 року

Місце проведення конференції - м. Київ Radisson Blu Hotel (вул. Ярославів вал, 22)

Нові медіа - Нові можливості

Програма


09:30 – 10:00

Реєстрація учасників

 

 

10:00 – 10:10

Відкриття конференції. Привітання від організаторів та партнерів

   

10:10 – 10:50

Гостьовий спікер 
      Linnar Viik (Естонія)
      Інформаційні технології у Східній Європі. Тенденції і зміни у споживанні інформації –      прогноз на найближчі роки

 

 

11:00 – 13:30

Секція 1. Бізнес нових медіа

      Перспективи платного доступу до веб-версій газет: Pay-Walls
      Марсель Васс, член правління Piano Media, директор ETARGET Словаччина

      Захист і монетизація контенту
      Сергій Білоусов, генеральний директор Агентства Інтернет-прав  (AIR), Київ 

      Що і як продається в Інтернеті? Онлайн реклама
      Оксана Завойко, директор рекламної агенції PRODIGI, Київ

      Монетизація соціальних мереж
      Антон Білецький, директор маркетинг консалтингової агенції “Business2people”, Київ

      Інновації  прибутків радіо при переході в онлайн-формат
      Бернхард Бахнерс, керуючий директор rad.io / radio.de, Німеччина

      
      Питання та обговорення

 

13:30 – 14:00

        Частування та кава


14:00 – 15:50

Секція 2. Аудиторія нових медіа

       Онлайн аудиторія України та її інформаційні переваги 
       Олександр Красновський, керівник напряму маркетингових досліджень КМІС
       (Київський Міжнародний Інститут Соціології)

       Аудиторія радіо: інший ракурс
       Ольга Росманова, директор департаменту медіа-досліджень GfK, Київ

       Соціальні мережі в Україні: портрет користувача та інструкція до застосування
       Олексій Бакун, виконавчий директор Gemius, Київ

       Ринок аплікацій для доступу в Інтернет: що шукає споживач?
       Анна Юрченко, директор з маркетингу Stanfy, Київ


      Питання та обговорення

 

 

15:50 – 16:20

Кава та частування 


16:20 – 18:30

Секція 3. Нова медіа-конвергенція

       Газета в Інтернеті: інтерактивне життя електронної  публікації
       Домінік Ухліг, веб-редактор Gazeta Wyborcza (www. wyborcza.pl), Польща


       Телевізійна соціальна мережа як спосіб інтерактивного спілкування з аудиторією
       Костянтин Лемешок, ІТ-директор SAY-TV, Київ

       Відео для Інтернету: різниця форматів онлайн і оффлайн
       Олександр Клейменов, директор компанії Wantmore, Київ
      
        Панельна дискусія
       Онлайн ефір: мотивація та мета Інтернет-трансляції
       Єгор Чечеринда, головний редактор телепрограми «Вечір з Миколою Княжицьким», канал ТВі, Київ
       Геннадій Сергеєв, генеральний директор ТРК «Чернівці» та «Блиск fm», Чернівці
       Юлія Смірнова, керівник відділу Інтернет-проектів радіогрупи ТАВР Медіа


       Питання та обговорення


Участь у конференції "Нові медіа нові можливості" платна. Вартість участі до 19 березня 2012 року - 400 грн, з 20 березня - 600 грн. Участь для членів НАМ - БЕЗКОШТОВНА.
Реєстрація триває до 20.00 год 21 березня 2012 року.

   

Наші партнери

   

Організатор

Незалежна Асоціація Радіомовників
 

За підтримки

Детектор Медіа SIDA Usaid Інтерньюз-Україна
   
   

Телевізійний партнер

Канал ZIK
 

 

 

   
   

Інформаційні партнери

Медіабізнес Гурт Громадське радіо Sostav.ua Медіасат